SRS Topup Di Aplikasi Huawei AppGallery - Eazyreload

 Eazyreload

Sistem Topup & Bayar Bil Online No 1 di Malaysia

iphone8

Post Top Ad

PERHATIAN: JANGAN BERI PASSWORD WEBSERVER ANDA KEPADA SESIAPA TERMASUK UPLINE/ ADMIN/ STAFF/ PETUGAS SERVER ATAU SESIAPA PUN.

Thursday 13 August 2020

SRS Topup Di Aplikasi Huawei AppGallery

 
Bermula pada awal bulan ini, aplikasi SRS Topup sudah tersedia untuk dimuat turun melalui aplikasi Huawei AppGallery untuk memudahkan pengguna Huawei menggunakan aplikasi ini pada telefon pintar terbaru mereka. Untuk pengetahuan anda, telefon pintar Huawei dan Honor yang terkini kebanyakannya sudah tidak menggunakan Google Playstore disebabkan oleh sekatan yang dilakukan oleh Amerika Syarikat.

Oleh yang demikian, pihak SRS Topup telah memuat naik aplikasi SRS Topup pada aplikasi Huawei AppGallery untuk memberi kemudahan kepada pengguna telefon pintar Huawei dan Honor untuk menggunakan SRS Topup tanpa sebarang masalah.

Sekiranya anda menggunakan telefon pintar Huawei atau Honor yang tidak disokong dengan aplikasi GMS (Google Mobile Services), anda boleh memuat turun aplikasi SRS Topup melalui link yang disediakan disini : https://appgallery5.huawei.com/#/app/C102541745


Diharap perkongsian kali ini dapat membantu anda sekiranya anda menggunakan telefon pintar Huawei atau Honor yang terkini untuk menggunakan aplikasi SRS Topup.

Sekiranya anda berminat untuk menjana pendapatan sampingan melalui jualan topup dan pembayaran bil, atau berminat untuk menjadi ‘Telcopreneur’ iaitu usahawan dalam telekomunikasi, anda boleh hubungi Eazyreload melalui saluran dibawah :

Facebook : Eazyreload
Whatsapp : 01121537879

Daftar sebagai Dealer & Agen Topup Eazyreload : https://www.eazyreload.com/p/pakej-pendaftaran.

Ingin menjadi Partner HaloTelco ? Klik disini : https://www.eazyreload.com/2019/08/rakan-niaga-diperlukan-segera.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad